Start konkursy KONKURS NA PROJEKT WNĘTRZ
POWRÓT

KONKURS NA PROJEKT WNĘTRZ

Termin składania prac: 13.03.2016

Sieć salonów Boutique Bielizny ogłasza konkurs na stworzenie oryginalnej koncepcji wnętrza butiku z bielizną. Najlepszy projekt zostanie wdrożony do realizacji. W pierwszym etapie czekamy na Państwa koncepcje wraz z ofertami na wykonanie projektu ostatecznego wraz z projektami branżowymi. Zgłoszenia przyjmujemy w formie graficznej do dnia 1 marca 2015r .

Organizatorem konkursu jest firma AB OVO LINGERIE S.A. właściciel sieci Boutique Bielizny.

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej konkursu – www.boutiquebielizny.comNazwa konkursu:Konkurs na koncepcję wnętrza sklepu oferującego bieliznę dla kobiet.

OPIS:

  1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej koncepcji pod względem estetycznym, funkcjonalnym, eksploatacyjnym i realizacyjnym.
  2. Celem konkursu jest wybór, optymalnej koncepcji architektonicznej wraz z ofertą na wykonanie wielobranżowego projektu. W konkursie zostanie wskazany autor zwycięskiego projektu bądź zespół autorski, który zostanie zaproszony do współpracy przy realizacji inwestycji.
  3. Celem konkursu jest opracowanie i zaprezentowanie przez uczestników konkursu koncepcji architektonicznej wnętrza sklepu Boutique Bielizny oraz określenie maksymalnego kosztu brutto wykonania prac założonych w projekcie oraz projektów branżowych niezbędnych do realizacji projektu.
  4. Ze Zwycięzcą konkursu, którego propozycja koncepcji na wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zostanie wybrana - jednakże nie wcześniej, niż po uzgodnieniu wszystkich warunków współpracy - zostanie zawarta umowa na wykonanie prac projektowych.
  5. W chwili zawarcia umowy z Organizatorem konkursu, Zwycięzca konkursu przeniesie na Organizatora autorskie prawo majątkowe do koncepcji i prawo do dowolnego nim dysponowania na wszystkich polach eksploatacji z dniem ogłoszenia Zwycięzcy Konkursu, zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  6. Do oceny dopuszczone zostaną prace konkursowe (rysunki w skali 1:200) zawierające niezbędne minimum:
  • Wizualizacja wnętrza/charakterystycznych detali
  • Wizualizacja witryny/elewacji
  • Poglądowe rzuty
  • Przekroje konstrukcyjne specyficznych rozwiązań jeśli się takie pojawią
  • Opis  - maksymalnie 1 strona  maszynopisu formatu A4·      
  • Ofertę na wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z projektami branżowymi 

WYTYCZNE ORGANIZATORA:
Inwestor zleca wykonanie koncepcji a w dalszym etapie wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego sklepu Boutique Bielizny w oparciu o poniższe dane:
Boutique Bielizny to salon z bielizną Premium oferujący najlepsze marki z całego świata oraz zapewniający usługę personalnego doboru bielizny. W naszym asortymencie dostępne są:
Biustonosze, figi, pasy do pończoch, gorsety, kostiumy kąpielowe, piżamy, akcesoria do bielizny, rajstopy, odzież plażowa, szlafroki.

Wygląd Boutique Bielizny w dużej mierze zależy od jego otoczenia. Inaczej będą zapro­jektowane butiki znajdujące się w centrach handlowych, inaczej w przestrzeni miejskiej –  np. w centrum miasta. Jednak w każdej sytuacji Boutique Bielizny powinien stanowić spójną stylistycznie, zamkniętą przestrzeń, która pozwala Klientce pozostawić za sobą pośpiech i zgiełk miasta.

Charakterystycznym elementem zewnętrznym butiku jest witryna okienna. W zależności od potrzeb umieszczane są na niej manekiny, cokoły na produkty oraz ekspozycje stałe. Nad wejściem do każdego butiku znajduje się logo Boutique Bielizny.

We wszystkich salonach Boutique Bielizny staramy się stworzyć niepowtarzalny klimat. Składa się na niego zarówno wystrój wnętrza (meble, oświetlenie, barwa ścian), ale także muzyka i zapach. Odpowiednio dobrane elementy wyposażenia pozwalają podkreślić wyjątkowość Boutique Bielizny. Niezwykle istotna jest wysoka jakość wyposażenia wnętrz oraz powiązanie wystroju z misją Boutique Bielizny.

POWTARZALNY ELEMENT WYSTROJU

Charakterystycznym elementem Boutique Bielizny jest maszyna do szycia typu Singer, Jest ona elementem tożsamości i rozpoznawalności Boutique Bielizny.

MEBLE

Podstawowe meble w butiku to ekspozytory, na których znajduje się bielizna oraz lada-komoda, sofa i pufy. Salon powinien być wyposażony w meble wykonane z dobrej jakości materiałów. W każdym butiku znajduje się „poczekalnia”- miejsce dla osoby towarzyszącej. 

Stanowisko kasowe powinna stanowić lada/komoda/ekspozytor łączący w sobie stanowisko kasowe, miejsce do pakowania oraz możliwość przechowania małych produktów do sprzedaży. 

PRZYMIERZALNIA 

Bardzo ważnym miejscem każdego butiku jest przymierzalnia. To w niej Klienci spędzają najwięcej czasu. Powinna być wizytówką każdego butiku.
Przymierzalnia musi spełniać następujące warunki: 
ergonomiczna, wygodna przestrzeń, z której Klient oraz osoba sprzedająca (występująca w charakterze doradcy) będą mogli swobodnie korzystać
obowiązkowym elementem jest lustro, siedzisko, wieszaki, półki na ścianie 

Ważnymi elementami uzupełniającymi są akcesoria. Zaliczamy do nich:

  • płatki do demakijażu
  • chusteczki higieniczne w pudełku
  • chusteczki mokre
  • boa
  • sznur pereł  

CECHY PROJEKTU
STYL:

  • Nowoczesny, chłodny skandynawski (nie Ikea:), elegancki, wysokiej jakości
  • Pałacowy, angielski/ klubowy, ciepły 

Projekt powinien uwzględniać obie stylistyki, zestawione obok siebie w taki sposób aby ze sobą współgrały ale i zachowały swoją indywidualną specyfikę.

WYMIARY:·        

  • ok 50m2 czyli ok 6mx8m, h:3,5m
  • Wysokość mebli ekspozycyjnych maksymalnie 2,2m

FUNKCJONALNOŚĆ:

  • Ważne, aby zachować cechy poszczególnych stref sprzedaży- patrz załącznik nr1.
  • ekspozytory na bieliznę powinny umożliwiać w swoim obrębie zmianę aranżacji ekspozycji do potrzeb nowych kolekcji
  • należy zaplanować miejsce na przetrzymywanie zapasów towaru
  • w salonie powinny znaleźć się wyraźnie wyróżnione miejsca dla 10 różnych marek

MATERIAŁY:  
Pozostawiamy dowolność eliminując jedynie materiały „rustykalne”, trudno dostępne lub bardzo kosztowne

KOLORYSTYKA:

  • kolor podłogi : brąz ciemny - jaśniejszy, niż venge
  • kolor ścian jaśniejszy od podłogi·      
  • maksymalnie 3 kolory we wnętrzu

KOSZTORYS:  
Projekt powinien być realny do wykonania i powielania w dowolnym miejscu
Projekt powinien być realny do wykonania w budżecie 50tys brutto. 

Kryteria kwalifikacji uczestników:

Uczestnik konkursu powinien posiadać możliwość realizacji zamówienia projektu architektoniczno - budowlanego wraz projektami branżowymi.

Kryteria oceny :

Decyzja o wyborze Zwycięzcy konkursu będzie poprzedzona przyznaniem punktacji od 0 do 99 pkt. przez komisje konkursową. Zwycięzcą zostanie autor lub zespół, który otrzyma największą ilość punktów. Na ocenę końcową składają się trzy podstawowe aspekty, za które można uzyskać maksymalnie 33 punkty ( w sumie 99 punktów):

1.     Idea, pomysł, koncepcja architektoniczna – 0-33 pkt.
2.     Zgodność rozwiązań projektowych z wytycznymi inwestora – 0-33 pkt.
3.     Oferta na wykonanie – 0-33pkt.Skład komisji konkursowej:

W skład komisji konkursowej wchodzą członkowie zarządu firmy AB OVO LINGERIE S.A., która jest właścicielem marki Boutique Bielizny oraz zespół prowadzący projekt Boutique Bielizny.

1.     Prace konkursowe należy przesłać w formacie PDF na adres e-mail:konkurs@boutiquebielizny.com
2.     Termin składania i prezentowania prac upływa dnia 1 marca 2015 r.
3.     Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 22 marca 2016 r. na stronie internetowejwww.boutiquebielizny.com  

NAGRODY:

Za najlepszy zostanie uznany Projekt konkursowy która uzyska najwyższą ilość punktów, jednak aby uzyskać nagrodę Projekt musi uzyskać liczbę punktów większą od 70.

Kolejne nagrody będą przyznane Uczestnikom Konkursu, którzy po uszeregowaniu Projektów przez Jury zajmą kolejne miejsca a ich Projekty konkursowe uzyskają liczbę punktów większą od 70.

Nagrody pieniężne zostaną przyznane w następujących wysokościach·       
I NAGRODA: 1000zł netto +  wdrożenie projektu i zapłata za projekt zgodnie z ustaleniem z projektu·       
II NAGRODA: 700zł netto·      
III NAGRODA: 500zł netto

Nagrody pieniężne będą wypłacone w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach Konkursu.

Nagrody określone są w kwotach brutto (tzn. zawierają właściwe podatki) i podlegają opodatkowaniu na zasadach ogólnych. Wszelkie opłaty i zobowiązania podatkowe pokryje odbierający nagrodę. 

UWAGI:

1.     Organizator nie ponosi kosztów związanych z kosztami poniesionymi w przygotowanie projektu ani nie zwraca kosztów za dojazd.
2.     Organizator ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
3.     Organizator bierze pod uwagę projekty, w których można używać zamienników w wybranych materiałach. 

ZAŁĄCZNIKI przybliżające temat konkursu:

1.     Strefy Sprzedaży w salonie
2.     Logotyp Boutique Bielizny
3.     Zdjęcie grafiki wykorzystywanej na Facebooku
4.     Wizualizacja torebki5.     Wizualizacja Pudełka
6.     Zdjęcie przedstawiające klimat sieci  

DANE:

Prace można wysłać na adres: konkurs@boutiquebielizny.com

Informację telefoniczną uzyskasz pod numerem: (+48) 22 300 50 33
Opiekun konkursu: Barbara Cabaj      

do góry

Odwiedź nas tutaj:

Projekt i wdrożenie Copyright © 1997-2024 Architekci.pl All Rights Reserved